Site-ul babo.ro, denumit in continuare Site, este administrat de SC. Babomania SRL, cu sediul social in Cluj Napoca, Str. Lunii, Nr.5, Ap.1, jud. Cluj, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J12/641/2012, avand Codul Unic de inregistrare RO 29887866 si urmatoarele conturi bancare: RO52OTPV201000612865RO01 la Banca OTP Romania.
SC. Babomania SRL este denumita in continuare Societatea. Prezentul document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul magazinului online babo.ro. De asemenea, accesul pe site-ul anterior mentionat se va face sub autoritatea termenilor si conditiilor prezentate in acest document.
Utilizarea site-ului ca vizitator, inregistrarea ca utilizator si achizitionarea produselor din gama oferita pe site presupun implicit acceptarea tacita si fara rezerve a acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care reies din acestea.
Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informatiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care sa serveasca la achizitionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decat cele mentionate este interzisa.
Societatea poate aduce in orice moment modificari asupra continutului site-ului babo.ro, modificari de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informatiilor pe site, fara a necesita un acord prealabil si fara a acorda vreo notificare catre utilizatori sau catre terte persoane. De asemenea, Societatea poate limita accesul la anumite parti din site, la anumite facilitati/frame-uri din site, poate aduce limitari de acces anumitor IP-uri fara notificari si fara vreo raspundere.
DEFINITII
Societatea, prin intermediul magazinului online babo.ro, este denumit „Furnizor” iar produsele, textele si pozele de pe site-ul magazinului sunt denumite „continut”.
Societatea permite accesul la site si implicit la continutul site-ului atat vizitatorilor, cat si utilizatorilor. Prin termenul „Vizitator” al site-ului se intelege orice persoana fizica sau juridica ce va avea acces liber la site.
Prin termenul „Utilizator” al site-ului se intelege orice „Vizitator” care se inregistreaza ca „Utilizator” prin completarea unui formular de inregistrare, care ii va folosi la realizarea de comenzi de produse de pe site.
Societatea nu este un site pentru revanzatori.
DREPTURI DE AUTOR
Intregul continut al site-ului (produse, poze, texte, logo-uri si alte date), generic numite „Continut”, sunt proprietatea Furnizorului si a furnizorilor sai, si este protejat de Legea nr. 8/1996, cu modificarile si completarile ulterioare - privind dreptul de autor si drepturile conexe, Legea nr.84/1998 - privind marcile si indicatiile geografice si Legea nr. 129/1992, republicata - privind desenele si modelele industriale. Daca intampinati pe acest site probleme sau incalcari ale dreptului de proprietate intelectuala, va rugam sa ni le sesizati la adresa ………….. .
Accesul liber la site si la continutul site-ului si utilizarea lor sunt permise doar pentru uz personal, fara scop direct ori indirect comercial. Copierea, stocarea, modificarea ori transferarea cu orice titlu, in parte ori intreg a site-ului si/sau a continutului nu sunt permise fara acordul explicit, scris, al Furnizorului si sunt sanctionate potrivit legislatiei in vigoare.
Crearea de legaturi cu site-ul babo.ro ale altor site-uri sau invers este permisa cu un acord scris prealabil. Societatea sau terte parti pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului, legaturi („link-uri”) catre alte pagini sau resurse World Wide Web.
Societatea nu garanteaza, nu este si nu poate fi responsabil in niciun fel de disponibilitatea acestora, de forma, continutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective.
PRODUSE SI POLITICA DE PRETURI
Produsele comercializate prin intermediul site-ului babo.ro sunt proprietatea Furnizorului. Furnizorul garanteaza ca produsele sunt noi, ambalate in cutii de carton speciale, iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala conform legislatiei in vigoare.
Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Prin urmare, babo.ro isi rezerva dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site. Societatea se angajeaza, in acelasi timp, sa actualizeze oferta de produse de pe site in functie de disponibilitatea produselor in stoc.
Preturile prezentate pe site in lista de produse includ TVA , insa nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare sunt afisate in sectiunea Livrare, iar in sectiunea „Cosul de cumparaturi” vor fi afisate atat pretul total al produsului (TVA inclus), cat si pretul total al comenzii (costuri de transport si TVA incluse).
Societatea se angajeaza sa afiseze corect pe site-ul
babo.ro preturile si informatiile cu privire la caracteristicile si
disponibilitatea produselor. Totusi, mai pot aparea erori de sistem in afisarea
sau calcularea preturilor. In acest caz, va fi considerat pretul final al
comenzii cel stabilit telefonic impreuna cu consultantul de vanzari babo.ro.
Daca intampinati astfel de neconcordante, va rugam sa le sesizati la numarul de
telefon , mobil +40 753 465 700 sau sa ne scrieti pe
adresa Cluj Napoca, Str. Lunii, Nr.5, Ap.1, jud. Cluj .
Imaginile publicate pe site in dreptul produselor sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot fi diferite de cele prezentate in imagini. Pentru a evita o astfel de situatie este indicat sa discutati in prealabil cu un consultant de vanzari al firmei noastre. Societatea nu isi asuma responsabilitatea pentru caracteristicile si specificatiile produselor de pe babo.ro, acestea fiind responsabilitatea reprezentantilor marcilor care le-au furnizat sau a importatorilor desemnati de marci. In acelasi timp, Societatea isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza descrierile produselor fara nicio notificare prealabila.
FACTURARE SI PLATA
Plata se poate face in numerar la livrare sau prin ordin de plata/virament bancar in avans.
1. Plata in numerar pentru produsele livrabile din stoc (termen de livrare 2-4 zile lucratoare pentru intreaga tara), se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Plata se face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Pentru comenzile cu plata in numerar cu livrarea in Cluj Napoca sau alte localitati, plata se face integral in momentul receptionarii coletului.
2. Plata prin ordin de plata/virament bancar in avans se face in unul din urmatoarele conturi:
SC. Babomania SRL
Cod fiscal: RO 29887866
J12/641/2012
Sediul: Cluj Napoca, Str. Lunii, Nr.5, Ap.1, jud. Cluj
Contul: RO52OTPV201000612865RO01
Banca: OTP Romania
Societatea isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans, iar livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul Societatea.
Facturarea se face in functie de modul de plata. Pentru platile in avans, prin ordin de plata/virament bancar, va fi emisa o factura proforma imediat dupa plasarea comenzii pe site, factura ce va fi trimisa prin e-mail utilizatorului, pe baza careia acesta va face plata. Daca plata se face in numerar la livrare, factura fiscala va fi inmanata impreuna cu produsul de catre livrator.
LIVRARE SI TRANSPORT
Produsele comandate de pe site-ul nostru se livreaza in toata tara printr-o firma privata de curierat. Produsele sunt ambalate in cutii de carton speciale, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.
In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, Societatea va pastra bunurile comandate timp de 3 zile, perioada in care va incerca sa contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.
CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC. Babomania SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este furnizarea de bunuri si servicii, iar babo.ro garanteaza ca nu le va folosi sau prelucra in alte scopuri fara consimtamantul dumneavoastra.
Societatea se angajeaza sa nu faca spam.
Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare emiterii facturilor pentru bunurile livrate / serviciile prestate. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea livrarii.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Utilizatorul este in intregime responsabil pentru pastrarea confidentialitatii asupra contului si parolei asociate accesului la serviciile site-ului conditionate de logare. In cazul accesarii neautorizate a contului de catre terte persoane, Societatea nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele ce pot aparea. Daca utilizatorul constata o utilizare neautorizata a contului sau, trebuie sa anunte Furnizorul in cel mai scurt timp.
GARANTIA PRODUSELOR
Societatea garanteaza integritatea produselor comandate de pe site pe timpul transportului si pana in momentul livrarii. Produsele, acolo unde este cazul, sunt insotite de certificatul de garantie in original, emis de importator sau furnizor.
GARANTIE LEGALA
Informatiile de interes si reglementarile privind garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 -pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014 si art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 sunt mai jos.
Art. 4 – pct. 1 lit. e) / O.U.G. 34/2014 (cu modificarile Legii nr. 157 / 22.06.2015)
OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
Art. 4: Cerinte in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta
(1) inainte ca un contract, altul decat un contract la distanta sau un contract in afara spatiilor comerciale, sau orice oferta similara sa produca efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie sa ii furnizeze consumatorului urmatoarele informatii in mod vizibil, lizibil si usor de inteles, in cazul in care respectivele informatii nu reies in mod evident din context:
e) in plus fata de o mentiune a existentei unei garantii legale de conformitate pentru produse, existenta si conditiile privind serviciile post vanzare si garantiile comerciale, dupa caz;
Legea nr. 449/2003 – vanzarea produselor si garantiile asociate acestora
CAPITOLUL II
Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in contractual de vanzare-cumparare
Art. 5. - (1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
Art. 6. - Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate işi are originea in materialele furnizate de consumator.
Art. 7. - Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:
a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza;
b) declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare;
c) decizia de a cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza.
Art. 8. - (1) Orice lipsa a conformitatii rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor, daca instalarea face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de vanzator sau pe raspunderea sa.
(2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instructiunile de instalare.
CAPITOLUL III
Drepturile consumatorului
Art. 9. - Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10. - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luand-se in considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanta lipsei de conformitate;
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuiri sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luand-se in considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12. - Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 şi 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPARATE
Potrivit Ordonantei OUG 34/2014 - privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
DECLINAREA RESPONSABILITATILOR
Societatea nu ofera nicio garantie ca produsele comandate de pe babo.ro vor satisface toate dorintele utilizatorului cu privire la produsele comandate.
Societatea nu ofera nicio garantie cu privire la functionarea site-ului sau corectitudinea informatiilor prezentate in cadrul acestuia. Totusi, babo.ro se preocupa sa actualizeze informatiile, astfel incat, cat mai putine erori de orice tip sa apara.
FRAUDA
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului babo.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.babo.ro si va face obiectul unei plangeri penale la organele de politie impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.
DISPOZITII FINALE
Societatea are dreptul de a modifica aceste reguli in orice moment. Orice modificare va fi facuta publica in aceasta pagina si va intra efectiv in vigoare din momentul postarii ei pe site.
Orice litigiu aparut intre clienti si Furnizor va fi rezolvat prin cale amiabila. Daca aveti probleme legate de o comanda, de produse, de livrare sau de orice alta natura, puteti lua legatura cu persoana de contact responsabila cu concilierea, prin e-mail, sales@babo.ro, sau telefonic, +40 753 465 700 .
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane, conform legislatiei in vigoare.